2013. július 9., kedd

Kerekedik a szoba...

Szinte napra pontosan két évre, hogy visszaköltöztem az Érmellékibe, kezd formát ölteni a szobám. Ez főleg egy IKEÁ-s polc megvásárlásának tudható be. Eltűntek a dobozok, még több deszka és képek kerültek a falra.


A legnagyobb felületet a Pontus Alv-installáció foglalja. Még az első Polar szállítmányból tettem félre egy Janus-deszkát, illetve egyet fel is szereltem, kifejezetten azzal a céllal, hogy a szétcsúszkáltat az új mellé rakom majd. Utalva a Pontusban - és tőle függetlenül bennem is - dolgozó kettősségre: egyszerre vidám és szomorú. Aztán tavaly szeptemberben amikor Zsombi, Azucki Laci és Turcsik Viktor Malmőbe mentek, írtam Pontusnak, hogy ugyan küldjön már valami "artvörköt" nekem. Zsombiék el is hozták a két cuccot, amit Pontus kiválasztott. 
Nemrég lecseréltem a deszkámat, így a szétkrosszolt lappal lett teljes az installáció.

   
Következik a macskás Ejnoi-szett. Ezt a grafikát matricán láttam először a Lokál Skateshopban. Macska gazdi lévén azonnal beleszerettem. Hihetetlen, ahogy meg vannak rajzolva. Mindegyik egyéniség, mindegyik más. Minden szem kifejező és aki ismeri a macskákat, annak nyilván mond is valamit a kicsit bandzsítós, vagy szűk, vagy elkerekedett pupilla.
A hazai Enjoi-mágustól, Santostól kaptam ugyan pár matricát, de a lap után sokat kellett kajtatni. Hosszas kalandozás után már a grafikushoz is eljutottam, ő Winston Tseng, az Enjoi art directora. Megírta, hogy sajnos nincs már ebből a modellből, mert 2011 őszi katalógusban szerepelt, de mivel nagyon népszerű volt, így az Enjoi néha utána nyomja, de csak limitáltan és hogy a CCS webshopon néha feltűnik. Hát ezt követően naponta kétszer néztem a CCS-t, míg végre előrendelhető lett. Aztán egyszercsak hív anyám, hogy jött egy nagy csomag... onnantól alig bírtam magammal. Megjött a macsis deszka! Másnap egy gyönyörű öreg kerettel és a matricával mentem is a képkeretezőhöz. 
                                                   

És nem utolsó sorban a már falon lévő darabok. Sorrendben: Anti Hero - John Cardiel grafika: Chris Johanson, Cliché - Lucas Puig grafika: Matt Irving, Cliché - Javier Mandizabal grafika: Eric Frenay.
Hát így megy ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése