2013. április 4., csütörtök

Testemen a jel

Máté Galkó is scarred for life, írja a Consolidated Skateboards holnapja. 

Így bizony, Kosnás Lóri, egy életre belém ütötte a kék és fekete tintát, pici, búgó masinájával.
Régóta akartam már új tetoválást - nem is értem, hogy bírtam ki az utóbbi 13 évet varratás nélkül - és meg is voltak/vannak az ötleteim, hogy mit. Szeretném, ha Sárközi mester egyszer megvarrná a bal vállam, meg agyalok egy Athletic címeren is.
És régóta szerettem volna egy Consolidated kockát. Hát megvan.
Amúgy gördeszkás márka logóját sosem tetováltatnám magamra, ezt is a mögöttes tartalma miatt. Ez a tartalom a Don't Do It mozgalom, amit a Consolidated atyja, Birdo hozott létre, a gördeszkázásba befolyó, de nem gördeszkás cégek térnyerése ellen. (A Don't Do It-ról lesz még szó a blogon a későbbiekben!). 
Birdo nem irigy, nem több pénzt akar, csak annyit, hogy a gördeszkás ipart a multik hagyják meg a gördeszkásoknak. Ezért a kocka a karomon. (Aki nem győzi kivárni, hogy a Don't Do It-ról szónokoljak, annak itt az alapítvány angol oldala: Don't Do It!)
A fenti kép már a  Consolidated oldaláról való, mert alighogy elküldtem nekik, egyből fel is tették honlapjukra!                 
Büszkeség. 
  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése