2015. június 24., szerda

Az Athletic ereje - minibejegyzés

Csodálatos dolgok történnek az Athletic Bilbao miatt. Alább olvashatjátok milyen menetben voltam a csapatért való rajongás okán, de júniusban történt még más is…

Reggeli után. Ricsi, Mertxe, én.

…egyszer csak bejön a könyvesboltba egy ötven körüli nő, és hadarva azt kérdi: Athletic? és mutogat a képernyőmre. „Si, si! Bai, bai!” válaszolom. És innentől közös nyelvet beszéltünk a piros-fehérre festett frufrujú hölggyel. Azaz közös nyelveket, angolul, spanyolul és baszkul. Beszéltem neki a mi kis szurkolói csoportunkról, mutattam neki a San Mames könyveket, a honlapot, a blogomat és minden Athletices cuccot. Természetesen ő ettől odáig volt, meg vissza. Kiderült, ő Bilbao külvárosából, Santurtziból származik, és a Madrid melletti Guadalajarában él. 

Másnap együtt reggeliztünk, ekkor Pinnyey Ricsi is becsatlakozott. Aztán ettünk gulyást, rákövetkező nap meg vaddisznópörköltet. Sokat beszélgettünk három „közös” nyelvünkön, javasoltam neki programokat, majd szombaton kikísértem a repülőtérre.
Nem is nyújtom tovább a szót, ezzel csak illusztrálni akartam mekkora ereje, hatása van ennek a klubnak!

ESKERRIK ASKO ATHLETIC!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése