2014. január 7., kedd

Hülye nácik! - hogyisvanez

Sokat gondolkoztam azon, hogy megírjam-e ezt a posztot, aztán, mint látjátok megírtam.


A hülye nácikról. Dezső András kollégám-barátom a múlt év vége felé leplezte le a kurucinfo óriásplakátját és ezzel felhívta magára a névtelen náci csürhe figyelmét, akik igen bátran számazonosítót kikapcsolva hívogatták is egy darabig.
Az is tiszta - András leírta - hogy az említett portálra kikerültek elérhetőségei, így zaklathatták őt bátor, hősies honfitársaink. Kíváncsi voltam, mit írnak az egykor a pápai református kollégiumban lakó majd a gimnáziumban érettségiző Andrisról - aki ebből is látszik hogy egy sunyi dísz-zsidó - és életemben először beírtam a keresőbe.
Döbbenten vettem észre, hogy a kurucinfo megosztható, kommentálható, lájkolható a facebookon.

Na itt álljunk meg! Hát hogy is van ez?

Facebook meg a nácik? Az hogy jön össze, most komolyan? Ez a bort iszik. vizet prédikál tipikus esete, nem? Hát valaki a zsidók ellen kampányol úgy, hogy közben Mark Zuckerberg pénztárcáját tömi, minden egyes bejelentkezéssel, kattintással, hozzászólással?! Érthetetlen, felfoghatatlan. Aztán rámentem a harcunk.info-ra is és ott is a facebook. További náci, fasiszta és szélsőjobbos oldalakra már nem vagyok kíváncsi, nyilván azok is elérhetők Zuckerberg cégén keresztül.
Nem tudják, hogy a facebook tulajdonosa, alapítója zsidó? Vagy tudják, de ennek ellenére használják?
Bármelyik a kettő közül, ezek nem normálisak.

Hülye nácik!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése