2013. március 21., csütörtök

Berlin, Bélavár, Bilbao

Sűrű tavaszom lesz április közepétől május közepéig.

  
A Budapest-Berlin-Budapest-Bélavár-Budapest-Bilbao tengely mozgok majd április 18-tól, május 13-ig.
Öt napon át Miki357 és kedves családja vendége leszek Berlinben. Rákövetkező pénteken megyünk Gővel és Galambérral a horvát határ közelébe, Bélavárra rablózni. Eztán két héttel meg elmegyek Bilbaóba, hogy még egyszer, utoljára a régi San Mamésban nézzem meg az Athletic Bilbaót. (Jövőre már az új stadionban harcolnak majd az oroszlánok.)
Szóval alig egy hónap alatt rengeteg élményt gyűjtök majd, lesz gördeszkázás, foci, horgászat, nyilván mindhárom út alkalmával nagyokat fogok enni, úgyhogy kaja is. Blogom alcímét igyekszem majd a témába vágó bejegyzésekkel erősíteni.
Nagyon kíváncsi vagyok Berlinre, csupa jót hallottam róla olyanoktól, akiknek adok a szavára. (Legutoljára Lisszabonban voltam ajánlásra és nem bántam meg!) Ahogy néztem elég jó spotok vannak a városban és Flo Schneider és Sztanek Laci személyében lesz két deszkás-kalauzom is. Hertha meccs meg alap az Olimpiai Stadionban. (Direkt úgy megyek, hogy otthon játszanak...)
Bélavárra egy éven belül negyedszerre megyünk, csukák, sügerek és nem utolsó sorban nagy pihenés reményében. Jó kaják, jó borok, jó társaság és a rekeszizomgörcs garantált. Fogás nem feltétlenül, de minden megteszünk!
Bilbao. Na az nem piti lesz. Írtam a bilbaói havernak, Egoitznak, akivel Prágában néztük együtt a Sparta-Athletic meccset, hogy mennék május közepén. Várnak, tudok nála pecózni, szereznek nekem jegyet, és elvisznek mindenhova. A helyiek, az azért nem rossz.
Szóval így. 
Bzzzz...tavaszodik....  
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése