2013. március 4., hétfő

Hatpontos győzelem

Úgy hiányzott ez a győzelem, mint egy falat kenyér!

De jó ezt látni, pláne három ponttal a zsebben


Szégyenlem magam, de pénteken este azért ültem a tv elé, hogy kiszurkoljam a Zaragoza vereségét, szombaton délután meg a Deporét. És nem azért mert utálom őket - a Zaragozát sosem szerettem, ellentétben a Deporral, szeretném ha a galíciaiak bennmaradnának, csak ne az Athletic kárára - hanem mert csapatom olyan rosszul szerepel, hogy tizenegy-két fordulóval a bajnokság vége előtt igenis számolgatnia kell a Bilbao-drukkereknek, miként nem esik ki a csapat a Primerából.
Szombat este aztán, sovány, szerény egygólos győzelmet arattunk Pamplonában. Egészen a 63. percig örültem volna a nulla-nullának, amikor is a csapat lemásolta Ibai, múlt héten a Soci ellen szerzett gólját - ezúttal ő adta a tanári labdát, amit Susaeta (a 250. hivatalos meccsén) bevágott. Addig azonban szinte gyomorgörcsöm volt, Iraizoz parádézott a kapuban és bizonyította, hogy ő az Athletic első számú kapusa. Az első félidőben szinte ő tartotta a csapatot. Nem játszottunk szépen, Susaeta találata előtt épp azon gondolkodtam volt-e ilyen gyenge valaha a jobboldalunk, Llorrente megint kihagyott egy százszázalékos ziccert, és egyáltalán nem értem, hogy miért nem lövünk távolról. Ander meg Ibai szokott néha próbálkozni, más nem igazán.

                                                         Mesteri kapásgól, mint a múlt héten

A gól után még sokkal jobban izgultam, ennyire bizonyára tavaly tavasszal utoljára, de megcsináltuk, hiába menetelt az Osa az előző öt forduló alatt. Végre volt egy kis szerencsénk és ezúttal nem balekoltunk, mint annyiszor az elmúlt meccseken. Valamint harmadszor az idényben nem kaptunk gólt. Amikor a bíró lefújta, olyan feszültségtől szabadultam meg, hogy két sörtől a fejem tetejére álltam és a valenciai rangadó alatt már belülről néztem a szemhéjamat.
Persze ez a győzelem csak akkor ér valamit, ha ezen a héten legalább pontot szerzünk a Valencia ellen. Közhely ugyan, de ez most tényleg így van esetünkben. A biztonsághoz szükségünk van legalább tizenöt pontra - Bielsa a forduló előtt arról beszélt, hogy még húszat szeretne - és bár most három nyerhető(?) meccsek jönnek, utána a Real, Depor, Barca trió következik.
Vasárnap az Athletic B legyőzte az Amorebietát így már csak két pontra van a ez első helytől a harmadosztályban. (Pár részlet, adat és érdekesség a magyar szurkolói oldal chatboxában Tamástól.)
Ami viszont bizonyos. Szurkolói csoportunk nem nézhet együtt meccset, amíg be nem biztosítjuk elsőosztályú tagságunkat. Ugyanis ha együtt nézünk meccset, mindig kikapunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése