2013. május 31., péntek

Bekerült!!!

Bekerült az írásom abba a könyvbe, ami szeptember elején jelenik meg a San Mamés 100. születésnapjára!


Az Athletic alapítványa április elején hirdetett esszépályázatot a 100 szülinapra készül könyvbe, amire Váczi Mariann hívta fel a figyelmemet. Mit felhívta, egyből azt is felajánlotta, hogyha írok valamit le is fordítja spanyolra.

Éltem a lehetőséggel és írtam egyet (itt olvasható a  San Mamés búcsúposztjaként), amit Mariann át is ültetett spanyolra.
Elküldtem. Tegnap este csörög a telefonom, a kijelzőn: +3494... nyúltagyamban sem fordult meg, hogy Bilbaóból hívnak. Pedig onnan hívtak.
Az alapítvány embere elmondta, bekerült a pályázatom a könyvbe! Szeptemberben jelenik majd meg és elvileg októberben lesz valamiféle megjelenési ünnepség. (De jó volna ott lenni!)

Roppant boldog és büszke vagyok, bár talán még nem igazán fogtam föl, hogy mit jelent ez, mit jelent majd, hogy a nevem egy kötetben szerepel Pichichi-vel, Iribarral, Urzaizzal.
Mariann azt írta, "bekerülsz az Athletic történelmébe...". Hát basszus, ez egyelőre tényleg felfoghatatlan!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése