2013. május 3., péntek

Kamaszkori álomcipő

Novák Marci barátom hathatós közreműködésével szereztem egy Nike Air Flight 89-est!


Régen a Szilágyi Erzsébet fasorban volt egy sportbolt, pont ott ahol én hazafelé leszálltam az 5-ös buszról. És  ennek a boltnak a kirakatában volt ez a Nike. Úgy vágytam rá, hogy még! Amikor busszal mentem haza mindig megálltam a kirakat előtt és csorgattam egy kicsit a nyálam, aztán több alkalomra is kértem anyáméktól, de akkoriban szegények voltunk és 1992-93-ban apámnak esze ágában sem volt 5200 forintot adni egy cipőért. (Helyette kaptam irregular Levi's farmerdzsekit, amire egyáltalán nem vágytam. Majd egy évre rá - amikor ezt már nem lehetett kapni - anyám félig titokban vett nekem egy hasonló Converse-t, de az azért nem volt az igazi.)

Szóval amikor a Nike nemrég elkezdte piacra dobni régi, sikeres modelljeit, árgus szemmel figyeltem a Flight 89-est. Mígnem az év elején találtam az ebay-en egy megfizethető darabot. Novákmarcinak meg van ebay account-ja, így összehoztuk a dolgot, megrendelte nekem.

Persze miután elküldtük a pénzt kezdtem csak a Magyarországra megérkező, illetve meg nemérkező csomagoknak utánaolvasni, és amikor már egy hónapja híre sem volt a cipőnek elkezdtem aggódni. Tamáslacit, mint profi ebayezőt faggattam, hogy ez normális-e és pont a határidő lejárta előtt egy nappal megérkezett a cipő.

Nem mintha nagyon felnőttnek érzeném magam, de amint belebújtam, úgy éreztem visszamentem a Pearl James, Nirvanás, Faith no More-os kilencvenes évek elejére, amikor kockás inget, kiszakadt farmert és magasszárú kosarascipőket hordtunk...

Marci, köszi az ügyintézést!

ui.: Természetesen nem "pálfordultam" gördeszkás Nike-t nem veszek és ezzel nem is állok gördeszkára. Don't Do It!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése