2013. szeptember 9., hétfő

Ajánlom magamat!

Szó szerint ajánlom magamat, illetve azt a Váczi Mariannt, aki nélkül meg sem írtam volna azt a szösszenetet, ami a San Mamés 100. szülinapjára megjelenő könyvben lesz.

Ebben a stúdióban leszünk!


Mert meghívást kaptunk a Sport Televízió Fieszta című műsorába. Amikor kiderült, hogy az írásom bekerül a könyvbe, elárasztottam leveleimmel a kapcsolódó médiát. (Nem mindennapi sikereinkről írtam Farkas Norbinak, Hollai Olivér barátomon keresztül, a La Liga Loca blognak és Kötényblogos Audrey-nak is.) Ebben nem csak magamat ajánlottam, hanem Mariannt is. Hiszen ő már évek óta tudományos szinten foglalkozik az Athletic és a baszkok kapcsolatával. Antropológia szakon ebből írta diplomáját, sőt ebből is doktorizott a nevadai Reno-ban. 

A műsor szeptember 17-én. kedden 19 órától élőben lesz a Sport1 csatornán!
Majd meglátjátok!

2 megjegyzés:

  1. Remek volt, szuper volt, gratula! Respekt! És külön aranyborznyest díj az EUSKALTEL emlegetéséért! Paquai

    VálaszTörlés