2013. január 2., szerda

Kedves naplóm

                                 A Guggenheim nem a szokásos nézetből. Bilbao, Baszkföld.

Kedves naplóm, az alábbi események határozták meg az elmúlt egy évemet. Asszem. Leégett nagyanyám házának teteje. Találkoztam A (doktor)NŐvel. Pasteis de Belém. Leadtam a Polar Skateboardsot a Lokál Skateshopnak. Turcsik Viktor támogatni kezdi a Polar, a Lokálon keresztül. Fekete sügér.Építkezés a Riónál.Az Athletic Bilbao két kupadöntőbe is bejut. A (doktor)NŐ, olyan kosarat ad, hogy a palánkom és a gyűrűm azóta is leng. Életem legnagyobb csukáját fogom. Bilbaóban vagyok az spanyol kupa idején. Lebukás a Margit-szigeten. Faith no More a Volton, két nappal később Deszkás Piknik. Legnagyobb süllő. Építés a Gellérten. A kertben lecsós csirkék bográcsban. DC csapat budapesti turné. Megszállott betonozás Glennékkel. Letörik a fogam, kihúzzák. Európa Liga meccs Prágában. Daewon Song interjú Sunny közreműködésével. Garnéla-kattanás. Új lakásajtó százötvenért. Az Athletic szenved. Karácsonyi hajtás. Stroopwaffel. Az év utolsó órái a tűzhely mellett.
Egyiket-másikat kifejtem majd a végtelen január-februárban...    

1 megjegyzés:

  1. Most nézem hogy az Ed Templeton interjú nincs benne a felsorolásban, de aztán kiderült számomra is hogy az 2011-Ben volt :) azért húzós évnek tűnik ez a 2012, de idén szerintem csak simán nyerj a lottón, az pont elég lesz

    Gnz

    VálaszTörlés