2013. január 25., péntek

Kilenc éves a mosoly

Kilenc éves Fehér Miklós utolsó mosolya. Kilenc éve hunyt el a csatár. Múlt szombaton Lewis Marnell, ausztrál gördeszkás távozott közülünk. Szóljon e bejegyzés kettejük emlékére.


          


Még abban az évben egy brazil sráci is meghalt a pályán, épp akkor amikor az újságíró sulibban Hajdú B. István órájára kellett jegyzetet írni, amit stúdióban kamerába olvastunk. Ezt írtam.


Fehér-fal

Tegnap a sportújság ismét foglalkozott a tragikusan elhunyt Fehér Miklóssal, amikor olvastam, nem is gondoltam, hogy mennyire aktuális az a cikk.
Éjszaka, hírek után kutatva kapcsolgattam a tévét, ahogy mindig szoktam lefekvés előtt. A Euronews sport beszámolói között megdöbbentő hírt láttam, hallottam. Mérkőzés közben elhunyt Serginho a Sao Caetano labdarúgója. Szívroham végzett vele. A pályán, a mentőben és a kórházban is megpróbálták újraéleszteni a brazil fiatalembert, de 24 percnyi küzdelem után összeomlott.
Az, hogy egy ember meghal, minden napos dolog, általában a hozzátartozókon és a barátokon kívül, nem sok ember foglalkozik a másik bánatával, nyomorúságával. Sajnos az is mindennapos, hogy életerős fiatalok eltávoznak. Mégis valahogyan, nagyon más, amikor összeesni látok egy labdarúgót. Serginho-t nem ismertem, viszont Fehér Miki halála nagyon megviselt. Baráti társaságunknak nagy kedvence volt a győri fiatalember. Hamar kikerült külföldre, és mi minden hétfőn és kedden, azért vettük meg a sportot, hogy megtudjuk, Fehér játszott-e a hétvégén, vezeti-e a házi, vagy a portugál góllövőlistát. Naná, hogy vezette…
Szerettük Fehér Mikit, mert olyan volt, mint mi. Mindig vidám, mindig lelkes, sikerre éhes és az utolsó percig tudott küzdeni. Ahogyan azon a januári estén is.
Amikor Mikire gondolunk, azt hiszem minden, az ő esetéhez hasonló, tragikus körülmények között elhunyt játékos eszünkbe jut: a kis Dárdai, Foé, és most már Seginho.
Többen dolgozunk egy helyen barátok, és rögtön, Miki halála után készítettünk egy tablót a csatár képeivel, egy Fehér falat.
Mi, így emlékezünk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése