2013. január 7., hétfő

Új verda a falon

Végre, megérkezett, megszereztem! Elbaszott szép - a képen jobbra - ez a deszka szerintem, ezért is kajtattam utána több mint egy éven át. Santos sem tudta megszerezni - akkor ki más? - így Bécsből rendeltem meg, a Fame Skateshopból. Matt Irving (Delphi Collective, Stereo, Element) rajzolta Lucas Puig részére 2011-ben abból az alkalomból, hogy Lucas az évben ünnepelte profi státuszának tizedik évfordulóját a Cliché-nél.


Ezzel a darabbal már négy deszka van a falamon, az illusztris társaság a következő: Cliché - Javier Mendizabal - grafika: Eric Frenay, aztán Anti Hero - John Cardiel, Chris Johanson keze által rajzolva és egy Polar modell, Janus feeling blue, amit Pontus Alv készített. Nos hozzájuk csatlakozott az Irving-lap.

A leendő példányokat is fel tudom sorolni: macskás Jerry Hsu; mentőöves Consolidated, retró Real, James Kelch. Kinéztem egy nagyon szép Melodicá-t és szeretnék valami Magenta lapot is. Hirtelen asszem ennyi!

1 megjegyzés: